28 Ağustos 2012 Salı

Transformice Zemin Rengi Degistirme


Merhaba arkadaşlar.Bugün sizlere zemin rengi değiştirme göstereceğim.

Adım 1: Transformice.exe yi açıyoruz. (Giriş bölümünde bekliyoruz)
Adım 2: Cheat engine 6.1 veya 6.2 yi açıyoruz.
Adım 3: Yanıp sönen pc ye tıklayıp Transformice yi seçiyoruz.
Adım 4: Giriş yapıyoruz.(Klavye kulanabiliriz.)
Adım 5: 4Bytes yazan yeri Double olarak değiştirin..
Adım 6: Exact value yazan yeri Value beetwen... olarak değiştirin..
Adım 7: İki boşluğada 40 yazın.
Adım 8: Yanda kodlar var shift e basılı tutun ve 1. ye tıklyın yine shift e basılı tutup en alttakine tıklayın.
Adım 9: Kodları aşağıya alın.
Adım 10: bütün kodları seçin ve entere basın
Adım 11: Oraya 5 yazın ve bir odaya girin zeminlere bakın :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa Yandex.Metrica