22 Ağustos 2012 Çarşamba

Transformice Shaman Hack


Merhaba Arkadaşlar,

Bügün size Transformice Şaman Hack göstereceğim.

1.  Adım: Transformice.exe yi açalım.Giriş bölümüne gelince sakın girmeyelim.

2.  Adım: Hilemizi açalım.(gelen uyarıya yes to all diyelim)
3.  Adım: Yanıp sönen bilgisayar işaretine tıklayalım.
4.  Adım: Transformice.exe yi seçelim.
5   Adım: 1. kutucuğu işaretleyelim.(Not: nick ve şifre yerinde iken 1. kutuyu işaretleyin sakın giriş yapıpta işaretlemeyin 24 saat ban yersiniz yoksa.)
6.  Adım: Hesabımıza girelim.(Not:klavye kullanabiliriz.)
7.  Adım: Galeksus şaman hileleri 1 in olduğu kutuyu işaretleyelim.
8.  Adım: Herhangi bir iteme tıklayıp yaratalım.(Önemli not: bunu yaparken ölmeyelim.)
9.  Adım: Galeksus şaman hileleri 2 yi işaretleyelim.
10. Adım: Anti ban ı işaretleyelim.

Eğer yapamayan olur ise videoyu izleyerek yapabilir.

Hile çalışmıyor demeyin çünkü bu hile 22.08.2012 tarihinde videoya çekilmiştir.

Gerekli programlar: cheat engine
Virüs taraması sonuçları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa Yandex.Metrica