22 Ağustos 2012 Çarşamba

Transformice Ultra Speed Hack (Fix) Günceli blogda mevcut



Merhaba Arkadaşlar,

Bügün size Transformice Speed hack göstereceğim.

1. Adım: Transformice.exe yi açalım.

2.  Adım: Cheat Engine 6.1 veya 6.2 yi açalım.
3.  Adım: Yanıp sönen bilgisayar işaretine tıklayalım.
4.  Adım: Transformice.exe yi seçelim.
5.  Adım: Value type yi double yapalım.
6.  Adım: Scan type yi Value between yapalım.
7.  Adım: her iki kutucuğa da 1.20 yazalım.
8.  Adım: First scan diyelim.
9.  Adım: Hepsini seçip aşağıya alalım.
10. Adım: Hesabımıza girelim.
11. Adım: Teker teker 1.2 yazan yerlere 0.9 yazalım ve her birine yazdığımızda hileyi deneyelim.
12. Adım: Doğru olanı bulduğumuzda sağ click yapalım ve hotkeys e basalım.
13. Adım: Create hotkeys diyelim.
14. Adım: Toggle freeze yazan yeri set value to yapalım.
15. Adım: Yukarıya q yazalım aşağıya 0.9 yazalım.
16. Adım: Ok diyelim.
17. Adım: Create hotkeys diyelim.
17. Adım: Toggle freeze yazan yeri set value to yapalım.
18. Adım: Yukarıya e yazalım aşağıya 1.2 yazalım.
19. Adım: Q ya basınca ileri tuşuna basıp bırakınca hızlanacağız e ye basnca duracağız...

Eğer yapamayan olur ise videoyu izleyerek yapabilir.

Hile çalışmıyor demeyin çünkü bu hile 22.08.2012 tarihinde videoya çekilmiştir.

Gerekli programlar: Cheat engine
Virüs Taraması Sonuçları



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa Yandex.Metrica