22 Ağustos 2012 Çarşamba

Transformice Suda Peynirle Yüzme Hack


Merhaba arkadaşlar bugün size peynir ile suda yüzme hack göstereceğim.

1.Adım: Transformice.exe'yi açın
2.Adım: Giriş Bölümünde Bekleyin
3.Adım: Cheat Engine 6.1'i açın
4.Adım: Sol üstte Yanıp sönen Resime basın
5.Adım: Transformice exe'yi 2 kere tıklayın
6.Adım: Cheat Engine'den Value Type'yi "Double" Scan Type'yi "Value between..." yapın
7.Adım: Yukarıda çıkan 2 kutuya da 0.30 yazın
8.Adım: First Scan butonuna tıklayın
9.Adım: Çıkan sonuçların hepsini alt tarafa doğru sürükleyin.
10.Adım: Alt taraftaki değerlerin bir tanesine tıklayın CTRL+A yapın ve enter'a basın
11. Adım: Açılan pencerede bir kutu olacak oraya 1.25 yazın ve enterlayın.
12.Adım: Oyuna giriş yapın.
13.Adım: Artık Suda Peynirle yüzebilirsiniz..

Yapamayan olur ise videomuzdan yapabilir.

Gerekli program: Cheat Engine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa Yandex.Metrica