24 Ağustos 2012 Cuma

Transformice Kabile (Tribe) Bot Kurma

Merhaba arkadaşlar bugün size kabile botu kurmayı öğreteceğim.

Adım 1: www.tribebot.meopl.eu adresinde giriyoruz.
Adım 2: Home yazısının yanında bot starter e tıklıyoruz.
Adım 3: Register account a tıklıyoruz.
Adım 4: Botumuzun adını ve şifresini yazıyoruz.(en alt yeri ve onun üzerindeki yer boş kalıyor.)
Adım 5: Regidter diyoruz.
Adım 6: Botumuzu kabilemize davet ediyoruz o zaten kendiliğinden kabul ediyor.(/rt botun ismi)
Adım 7: Botumuzu davet ettikten sonra yukarıda game yazısı var oraya tıklayıp baffbotffa yı disable yazan yerini enable yapıyoruz.
Adım 8: Yandan options yerinden anvils yazan yeri cannonballs yapıyoruz.

Size iyi kabile evi oyunları dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa Yandex.Metrica