29 Eylül 2012 Cumartesi

Transformice 1.51 Fly Hack (Fix) Aşağıda Speed Hack 1.55 Var


İndirdiğiniz için teşekkür ederiz..

hacktransformouse.blogspot.com

Anlatım:

Adım 1: Transformice.exe yi açıyoruz ve hesabımıza giriyoruz.
Adım 2: Boş bir bootcamp odasına giriyoruz.
Adım 3: Hackımızı açıyoruz.
Adım 4: "transformice." yazan yerin sonuna 3 koyuyoruz.Bekliyoruz.
Adım 5: Jump Hack Ativado yazınca oyuna dönüyoruz.Bir kez zıplıyoruz. Eğer olmamışsa bir daha 3
koyuyoruz.
Adım 6: Donma bitince yine zıplıyoruz yine olmayacaktır.
Adım 7: Eğer yine olmamış ise yine 3 yazıp aynısını yapıyoruz busefer olmuştur :D


Not2: 24 saat ban emezsiniz fakat moderatör görür ise 360 saat ban yersiniz :D

Link: Tıkla


Benden bukadar. Size iyi hileler :D
Yapamayan olursa Teamwiever ile yaparım video ile de yapabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Anlatımı yanlış koptum gülmekten :D:D:D:D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  2. Fix yedi zaten yenisi var akşama yazcam bu arada videodaki anlatımmı yanlış ?

    YanıtlaSil

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa Yandex.Metrica