6 Ekim 2012 Cumartesi

Transformice Fly Hack v1.52 (FİX)Aşağıda Speed Hack 1.54 Var



Bizi seçtiğiniz için teşekkür ederiz..


hacktransformouse.blogspot.com

Anlatım:

Adım 1: Transformice.exe yi açıyoruz ve hesabımıza giriyoruz.
Adım 2: Boş bir bootcamp odasına giriyoruz.
Adım 3: Hackımızı açıyoruz.
Adım 4: "entrar." yazan yerin sonuna 3 koyuyoruz.Bekliyoruz.
Adım 5: Bir kez zıplıyoruz. Eğer olmamışsa bir daha 3 koyuyoruz.
Adım 6: Donma bitince yine zıplıyoruz yine olmayacaktır.
Adım 7: Eğer yine olmamış ise yine 3 yazıp aynısını yapıyoruz busefer olmuştur :D

Not: Her harita değişince 3 ün yanına bir tane daha 3 koyuyoruz nedeni ise harita değişince hilemiz
devredışı kalıyor.Zaten donma 3-5 saniyelik şey yani bir şey kaybetmezsiniz
Not2: 24 saat ban emezsiniz fakat moderatör görür ise 360 saat ban yersiniz :D



hacktransformouse.blogspot.com


Benden bukadar. Size iyi hileler :D

Yapamayan videomuzdan yapabilir.(Video Çekiliyor)

Yapamayan olur ise yorum yapsın Teamviewer den yaparım.
Link:Tıkla
VirusTotal:Tıkla

26 yorum:

  1. ben yapamadım ie olarak iniyor :S

    YanıtlaSil
  2. uçmuo ama baya zıplıo yapıodum direk ban yedi neyseki souristen girdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim üzerinde fix yazıyor... tabi 24 saat banned olursun :D

      Sil
  3. Burak Çimtay bana teamviewer 7 den gösterirmisin hileyi?

    YanıtlaSil
  4. ya hack açıılıyo clique falan yazıyo napcam

    YanıtlaSil
  5. ya transformice.exe girilmiyor

    YanıtlaSil
  6. 24 saat ban nasıl fix kaldırcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fixlendi ana sayfada uçma hilesi var onu dene.(modeminin fişini çek yeniden tak başka bir hesapla oyuna girebilirsin.)

      Sil
  7. yapılmıyor 3 nokta koyuyom 2 tuş çıkıyor clique diye biride thb nasıl yapcam nolur yardım edin

    YanıtlaSil
  8. kardeş yapamadım yardım edermisin

    YanıtlaSil
  9. entrar dediği ne ve ben yapmıyorum nolur destekkkkk

    YanıtlaSil
  10. Ben yapamadım gösterirmisin http://www.facebook.com/jamiryo.barzo?ref=tn_tnmn facemin linki

    YanıtlaSil
  11. 3 yazıyorum bekliyorum hiç bir şey olmuyor yalan mı söylüyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık bu fixlendi diyorum siz neyin kafasındasınız yenisi var anasayfada

      Sil
  12. kardaş bana yaparmısın team vıever 7 verıım istersen

    YanıtlaSil
  13. ben her yaptığımda ban yiyorum yardım edermisin ?

    YanıtlaSil
  14. Güncel olanı anasayfada mevcut

    YanıtlaSil
  15. yaparmısın teamwiewerden lütfen:(((

    YanıtlaSil

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa Yandex.Metrica