23 Eylül 2012 Pazar

Transformice 1.51 Fly Hack (Fix) Aşağıda Speed Hack 1.54 Var


Ve evet işte herkesin beklediği Yerçekimi/Jump/Fly Hack: (Fix) Güncel çalışanı ana sayfada mevcut.

Adım 1: (Hile Fix yedi ana sayfaya gidin bu hackın çalışanı ana sayfada mevcut.) Transformice.exe yi açıyoruz ve hesabımıza giriyoruz.
Adım 2: Boş bir bootcamp odasına giriyoruz.
Adım 3: Hackımızı açıyoruz.
Adım 4: "vc entrar." yazan yerin sonuna 3 koyuyoruz.Bekliyoruz.
Adım 5: Donma bitince oyuna dönüyoruz.Bir kez zıplıyoruz eğer olmamışsa bir daha 3
koyuyoruz.
Adım 6: Donma bitince yine zıplıyoruz bir bakmışız ki yerçekimi neredeyse yok gibi:)


Not: Her harita değişince 3 ün yanına bir tane daha 3 koyuyoruz nedeni ise harita değişince hilemiz
devredışı kalıyor.Zaten donma 3-5 saniyelik bişe yani bişey kaybetmezsiniz
Not2: 24 saat ban emezsiniz fakat moderatör görür ise 360 saat ban yersiniz :D


Benden bukadar. Size iyi hileler :D

Yapamayan videomuzdan yapabilir.

Yapamayan olur ise yorum yapsın Teamviewer den yaparım.

Hack için tıkla
VirusTotal için tıkla

Nod32 bu hackın Cheat engine olduğunu gösteriyor bu hackta hiçbir türlü virüs yoktur fakat Nod32 kullananlara söylüyorum Nod32 yi kapatıp ta hackı yüklemenizi tavsiye ederim yoksa hack silinir otomatikmen.

7 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Kardesim hack fixlenmis olabilir pc ye gecince bakarim fixlenmisse canin sagolsun kardesim. suan tel. den yaziom ondn suan kontrol edemem yarin edince yazarim fixlendiyse eger. yeni hacklar yuklicem merat etme sen bu blogu takip et hack bulursun speed hack ficlenmedi onu dene suda peyle yuzme fixlenmedi onu dene ultra speed degil ama speed hack i yap ultra speed hack degil.

      Sil
    2. Kardeşim hack fix yemis.

      Sil
    3. Kardeş yaşadık yenisini buldum ana sayfada var gir bak.

      Sil
  2. ya hiçbirini yapamıyorum bi yardım etsen facebook hesabını versene ordan konusalım lütfen acil kasmam lazım allah rızası için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abicim bu hile fixlendi guncel calisani ana sayfada gir gorursun istersen benim gmailime facenin url sini gonder eklerim yaparim sana tamammi yolla gmailime faceni

      Sil
  3. Ben yapamadım team wiverden yaparmsn abi

    YanıtlaSil

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa Yandex.Metrica