19 Eylül 2012 Çarşamba

Transformice 1.55 Speed Hack (FIX)


Ve evet işte herkesin beklediği Speed Hack Hack:

Adım 1: Transformice.exe yi açıyoruz ve kullanıcı yerinde bekliyoruz.
Adım 2: Cheat Engine 6.1 veya 6.2 yi açıyoruz.(Pc resminden Transformice.exe yi seçelim)
Adım 3: Value Type yi Double yapıyoruz , Scan Type yi Value Between yapıyoruz.
Adım 4: 2 tane kutu çıkacak oralara 1.20 yazıyoruz ikisinede.
Adım 5: First Scan diyoruz.
Adım 6: Yanda çıkan değerlerin hepsini seçerek alta alıyoruz.
Adım 7: Alttakilerin hepsini seçerek entere basıyoruz ve 0.9 yazıyoruz.
Adım 8: Hesabımıza giriyoruz.(Ben şuan souris olarak gircem siz hesap ile girebilirsiniz.)
Adım 9: Bir kere yön ok tuşlarından sağa veya sola basıp bırakıyoruz ve görüyoruz :).

Not: Bazen hesaba giriş yaparken bağlantıyı kesebilir fakat daha sonra dener iseniz girer.
Not2: 24 saat ban emezsiniz fakat moderatör görür ise 360 saat ban yersiniz :D
Not3:Bu hilenin eski versyonunda hızı kontrol etme vardı fakat şimdi o fixlendi
bunu için wj de zorlanabilirsiniz. :) Bazen sunucu ile bağlantı gidebilir
fakat bu olay oyuna girdiğimizde olur sonra pc yi kapatıp açarsanız veya
daha sonra girerseniz olur.

Benden bukadar. Size iyi hileler :D


Yapamayan olursa videomuzdan yapabilir veya Teamviewer ile hallederim :).

3 yorum:

  1. yaptımda yön tuslarıyla yana tıkladım direkmen ful direk hızlı gitti her el yapıyorım oluyorum nasıl ypaıcaz ?

    YanıtlaSil

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa Yandex.Metrica