2 Aralık 2012 Pazar

Transformice 1.58 Fly Hack (FIX)



1-Transformice.exe yi açıp hesabımıza giriyoruz.
2-Boş bir bootcamp odasına gidiyoruz.
3-Hackı açıyoruz 1. kutuya tıklıyoruz.
4-1 kere zıplıyoruz.
5-2. kutuya tıklıyoruz.

Hack olmuştur iyi hackler.

Gerekli Program: Tıkla
Gerekli Program2: Tıkla
Link: Tıkla
VirusTotal: Tıkla

Yapamayan videodan yapabilir.
Yapamayana Teamviewer ile yapılır.

132 yorum:

  1. spaceya bastıgımda Error:[string "--Feche o vip e faça o tutorial novamente..."]:178: attempt to get length of global 'resultlist3' (a nil value)
    diye pencere açılıyooo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-Anti virüs programını kapat.
      2-Cheat Engine 6.2 yi indir.

      Sil
    2. Hata giderildi.
      Tıkla yazısından yeni hileyi indirebilirsin.

      Sil
    3. burak yeni sürümde fly hack bulabilirmisin

      Sil
    4. http://forumgametr.tk/ Bütün Oyunların Hile , Hack Yardım Merkezi Hepsi Bu Sitede Daha Ne Bekliyorsun <<

      Sil
    5. http://forumgametr.tk/ Bütün Oyunların Hile , Hack Yardım Merkezi Hepsi Bu Sitede Daha Ne Bekliyorsun <<

      Sil
    6. emirhan var zaten anasayfada

      Sil
    7. burak teamwieverden yaparmısın bana,

      Sil
  2. ewt cagatay o hata bendede war

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hile güncellendi hata giderildi.

      Sil
    2. Yeni hileyi Tıkla yazısından indirebilirsiniz.

      Sil
    3. bendede scan error hatası veriyo dün hacki kapayıp acınca düzeliyodu simdi olmuyo

      Sil
    4. anti virüs nası kapatılıyo

      Sil
  3. Hile güncellendi.
    Hata giderildi.
    Yeni hile Tıkla yazısıdan indirilebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya nasıl antivirüs programını kapatcaz

      Sil
    2. Antivirüsü kapatmana gerek yok (Nod32 kullanıyor iseniz sağ alttan kırmızı veya yeşil renkli göze benzer şey var sağ click yap çıkış/kapat de.)

      Sil
    3. nerde nod32

      Sil
  4. ben hackı yapıyorum bir odaya gidiyorum hack oluyor ama daha map bitmeden 24 saat uzaklaştırılıyorum neden?

    YanıtlaSil
  5. ban yedım 1.30 saat oynadım admalar ilk banlamadı mod yakaldı ama süper hile ve çok gzl kolay saol thank you admın

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. bir yerde yanlış yapıyorsun hile hala çalışıyor.

      Sil
  7. Bana yaparmısın team vierverden ?

    YanıtlaSil
  8. Ya hileyi nasıl indircez bir de transformice.exe yi ???

    YanıtlaSil
  9. aynen hileyi nerden indiriyoz

    YanıtlaSil
  10. of ben yapamadım yardım edermisiniz?
    Olmuyor hep 1. ye tıkladıgımda bir hata yazısı çıkıyor

    YanıtlaSil
  11. Güncellendi indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerden indircez lan ?

      Sil
    2. Link: Tıkla var indir ordan

      Sil
    3. nerden indircez

      Sil
  12. gerekli programlara tıklıyorum bi sayfa açılıyo Invalid or Deleted File.

    The key you provided for file download was invalid. This is usually caused because the file is no longer stored on MediaFire. This occurs when the file is removed by the originating user or MediaFire.

    Still have questions or do you think we've made an mistake? Check our knowledge base for more information or contact us about it.
    yazıyo sayfada nie indirmiyo

    YanıtlaSil
  13. Ya scan error hatası verio yardım edebilir misin ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerekli programı indir (Gerekli program güncellendi)

      Sil
  14. lan bn indirio olcak heralde inş.

    YanıtlaSil
  15. offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

    YanıtlaSil
  16. bnde cheatengine 6.1 var olurmu acaba ?

    YanıtlaSil
  17. ben bootcampta yapıyorm vanillaya geçerken bağlantı hatası diyor ..???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. kutuyu isaretlemelisin.

      Sil
    2. evet mesela map den mapa geçerken bağlantı hatası diyor

      Sil
    3. 2. kutuyu işaretlemeyi unutma

      Sil
  18. Ya şimdide transformice.exe açılmıo yani açılıo da acildiginda tıklıyom yukluo sonra duruo ole mor ekran yanıt vermio
    YARDIM EDER MİSİN !!!??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendede oluyor banlandığın içindir o süre kadar transformice ye giremezsin

      Sil
    2. Modeminin fişini çek 5sn bekle yine tak

      Sil
    3. moderatorler exeyi 1 saatliğine kapatıp hacki iptal etmeleridir ,sebebi.

      Sil
    4. ama hack çalışıyor hala

      Sil
  19. Bana Teamweaver'dan yardımcı olabilir misiniz acaba?

    YanıtlaSil
  20. Yanıtlar
    1. Fix'lendi mi? :O

      Sil
    2. Peki virüs programı olmadan çalışıyor mu? Ya da Num Lock'u kapatmak şart mı?

      Sil
    3. Birde uçması için hangi tuşa basacağız?

      Sil
  21. Ya birde illa ordaki virüs programını indirmemiz gerekiyor mu= O.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında gerekmiyor ilk 2 sini indirdim oldu ama 1hafta ban yedim admin yardımcı olurmusun 1haftayı kısaltma felan ..?

      Sil
    2. modeminin fişini çek 5sn sonra tak başka hesapla oyuna gir

      Sil
    3. virüsprogramı indirttiğimi sanmıyorum ?

      Sil
    4. Yani virüs programı gerekiyor mu, gerekmiyor mu?

      Sil
  22. ya cheat engine yi nasıl kullanıcaz napıcaz onunla

    YanıtlaSil
  23. 319 216 231 1221 biti tw den yapsın :D

    YanıtlaSil
  24. Engineyi indirdim ama onu sadece açtım transformice.coma girdim hileyi actım scan error diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. transformice.com dan transformice.exe yi indir. internetten değil transformice.exe den yapılıyor

      Sil
  25. kardeş bana teamwiewerden yaparmısın ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık yapmıyorum ama teamviewer ile :(

      Sil
  26. 1-2 gün oynadım sonraki gün internetim kesildi açtırdım sonra. Failed falan dedi sonra scan error diyerek çalışmamaya başladı hotfiledende indiremiyorum girmiyo of

    YanıtlaSil
  27. ya hackı indirdim ondarson treanforiceden tranformice exe indirdim exeden botcampa girdim 1. kutuyu işaretledim scan error dedi virüs progrmını nerden kapatacam bilmiyom yardımcı olurmusun lütfen

    YanıtlaSil
  28. Admin bana nasıl yapcamı anlat standoleyi yükleymiorm Uygulama yüklenemedi. Yeniden yüklemeyi deneyin. Sorun devam ederse, uygulamanın geliştiricisiyle bağlantı kurun. dio

    YanıtlaSil
  29. Teamwiwerden yapabilirmisin??

    YanıtlaSil
  30. Yaa ben hackı açıom transformşiceye giriom hack çalışıo sonra kapatıom oyunla hackı bidaa açtığımda hack çalışmıo scan error dio neden ???

    YanıtlaSil
  31. Scan eror veriyor exe deyüklüyorum chat engine 6.2 de

    YanıtlaSil
  32. Scan error veriyo,gerekli programı da indirdim.Yardımcı ol !

    YanıtlaSil
  33. Hack fixlenmiş bendede acmıo :(

    YanıtlaSil
  34. yinmede yeni bi tane var kankam var yapıyo onu bulsanıza

    YanıtlaSil
  35. gerekli program açık mı olucak bu olayı yaparken

    YanıtlaSil
  36. açulmıo lua errormu ne dior hata verioo

    YanıtlaSil
  37. hack fixlenmiş diyorum hala ne dionuz arkadaşlar yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amk scan error diyo ! :((

      Sil
  38. Teamwiewır desteği alabilri miyim yapamadım da :/

    YanıtlaSil
  39. scan error dio. hile calısmıomu

    YanıtlaSil
  40. yeni hile varsa atın sayfaya

    YanıtlaSil
  41. atacağız fakat şuan pc anakart yandı cumartesi günü ihtibari ile çalışmalar son hızla başlıyacaktır

    YanıtlaSil
  42. sitenizi çok severek takip ediyorum ama yni hacklar gelirs daha çok beyeneceğim

    YanıtlaSil
  43. aga eror veriyo nası yapcaz

    YanıtlaSil
  44. Hile şu anda çalışıyor mu

    YanıtlaSil
  45. hile çalışyorsa pm at kardeşim hebermisin olsun

    YanıtlaSil
  46. Scan error diyo amk :D

    YanıtlaSil
  47. herşeyi denilen şekilde yaptım gerekli programların hepsi yüklendi transformice.exe yi açıyorum 1 kutuyu işaretliyorum scan error diyor. acaba işletim sisteminden mi kaynaklanıyor windows xp kullanıyorum?


    he bu arada scan error Lua filede açılıyor benimde lua düzenleyecek bir programa ihtiyacım vardı Teşekkürler. Yardım ederseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  48. len eziqler hile çalışıyo ve uzaklaştırılınca modeminize reset atın ve bam transformice ye giriyo ben hacki kullanıyom normal hesap ban yedi yeni hesap açtım ismi hackermacke maşşlah ünvan gravity master

    YanıtlaSil
  49. Güncel olanını anasayfa da paylaştık

    YanıtlaSil
  50. olmuyooooo scan eror diyo abi nasıl olcak yardım

    YanıtlaSil
  51. olmuyor vuris total inmiyo eror hatası veriyo hack

    YanıtlaSil
  52. güncel olanını indirdim çok beğendim elinize sağlık (güncel olanı anasayfada var )

    YanıtlaSil
  53. ya anlamıyormusunuz kardeşim güncel olanını paylaştım alın ona bakın

    YanıtlaSil
  54. abi netframeworklan ne yapcz indirdm scard hatası verio cheat engineden seçilcek mi tfm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abi engine ve framevork ne yapcaz onlarla bn bişi anlamadım virus total inidrmek zorunlu mu bid sözlü anlatsan :D

      Sil
    2. geerek yaok abi saol günceli buldm

      Sil
  55. ya anlamıyormusunuz bu hile artık çalışmıyor yenisi için hacktransformouse.blogspot.com a girin yani anasayfa oluyor girin görün yeni hileyi

    YanıtlaSil
  56. Bn yaptım thank you ... Arkadaşlar bilginize çalışmıyor diye bişey yok ( CHEAT ENGİNE 6.1 DE) Ben çalıştırdım ayrıca Cheat tanda yapılyo ve linklerden birinde bi farklılık yapınca ( Ben kendim yanlışlıkla buldum) Ban yeseniz bile o banınız tam olarak 5 saniye olarak değiştiriliyo Olmuyo diyen kişilere ilk 365 saat diyo ama 5 saniye sonra hemen açılıyo ... AÇILMADI DİYENLERE: KENDİLİĞİNDEN AÇILMAZ YENİLEYİN !! AMA EN AZ 5 SANİYE BEKLEYİN OLMADI YİNE 5 SANİYE ONDAN SONRA DA OLMADI DERSENİZ LİNK YANLIŞTIR!!! lÜTFEN YALANCI DEMEYİN !!!

    YanıtlaSil
  57. Yanıtlar
    1. Var anasayfaya git orada peyniri hareket ettirme var

      Sil
  58. ben bu hileyi yükleyemiyorum cheat engine felan kabul etmiyor yardım edermisniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hile fixlendi diğer hile var anasayfaya git (cheat engine için antivirüs programın onu hile programı olduğu için kabul etmiyor muhtemelen nod32 dir)

      Sil
  59. ya site linkini verirmisin

    YanıtlaSil
  60. burak cimtay yardım et hileyı yapamadı... hersey ındırdım ama olmuor :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık çalışmıyor hile de ondan

      Sil
    2. ya bende oluyor ama oyuna baglanır baglanmaz ban aldım 24 saatligine -,-

      Sil
  61. Burak BAna Teamviewer den yaparmısın

    YanıtlaSil
  62. hile yapamadan direk ban yedim:DDD

    YanıtlaSil
  63. hile naısl yapılıyo bn yapamadım

    YanıtlaSil
  64. scan error diyo nabcaz yardım

    YanıtlaSil

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa Yandex.Metrica